Veelgestelde vragen

Afmelden voor een les kan in de app (of na inloggen op de site), de trainer ziet dan gelijk dat het kind die les niet aanwezig zal zijn. Afmeldingen via de mail worden niet altijd op tijd gelezen, het verzoek is dus om via de app/site (na inloggen) af te melden
De lessen in de schoolvakanties gaan niet door voor de recreantengroepen. Bij selectiegroepen kan dit wel doorgaan, dit wordt door de trainer (via de app) gecommuniceerd.
De contributie wordt maandelijks acheraf geïncasseerd, rond de 25e van de maand. De jaarcontributie is verdeeld over 12 maanden, dus er is elke maand contributie verschuldigd.

Inloggen op een 2e account

Je dient voor elk kind een apart wachtwoord in te stellen door op de link te klikken in de mail die bij het kind hoort.
Bijvoorbeeld: Heb je 2 kinderen? Dan moet je 2 x een wachtwoord instellen.

 

Log in op de website voor één van de kinderen.
Voer het e-mailadres en het wachtwoord van het eerste kind in.
Vink Mij ingelogd houden na afsluiten aan.


Je bent ingelogd voor Kind 1.

Om in te loggen voor een ander kind (of account van de ouder) klik je op het pijltje naast de naam van het ingelogde account.
Voer het e-mailadres en het wachtwoord van het 2e kind in.
Vink opnieuw Mij ingelogd houden na afsluiten aan en klik op de knop "Login".
Je bent nu ook ingelogd met het 2e account.

 

Stuur een mailtje naar de ledenadministratie, en de link voor een wachtwoord wordt verstuurd naar het bij ons bekende mailadres, of:
ga naar www.elistha.nl/app. 

Het wachtwoord wat gevraagd wordt is hetzelfde als dat wat je via onderstaande link hebt aangemaakt of nog moet aanmaken. Mocht je nog geen wachtwoord hebben gemaakt voor jouw account of ben je jouw wachtwoord vergeten? Dan kun je via de knop 'Nieuw wachtwoord instellen' een link laten sturen naar jouw e-mailadres om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit e-mailadres moet dan wel bij jou als lid bekend zijn bij de vereniging.

Controleer, als je de mail niet ziet binnenkomen, ook even of de mail niet in jouw spam is terecht gekomen. Heb je ook daar niks ontvangen, neem dan contact op met de club om samen met hen te controleren of daar wel het juiste e-mailadres geregistreerd staat.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weggeklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geinstalleerd worden en na enkele seconde aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

Voor iOS / iPadOS, klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm.

De opzegtermijn is 2 maanden, en dan per einde maand. Wilt u bijvoorbeeld per 1 juli opzeggen, dan moet de opzegging voor 1 mei zijn opgezegd. De automatische incasso stopt zodra de einddatum van het lidmaatschap is geweest. Deze datum staat in de bevestiging van opzegging.
De opzegtermijn is 2 maanden, en dan per einde maand. Wilt u bijvoorbeeld per 1 juli opzeggen, dan moet de opzegging voor 1 mei zijn opgezegd. De automatische incasso stopt zodra de einddatum van het lidmaatschap is geweest. Deze datum staat in de bevestiging van opzegging.
Opzeggen kan via het formulier op de site (onder kopje contact), als je bent ingelogd op de site via mijn gegevens wijzigen, en dan rechtsboven lidmaatschap opzeggen, of door een mail te sturen naar de ledenadministratie (ledenadministratie@elistha.nl of via contactformulier)
Als je bent ingelogd als lid op de site, kan je via "mijn gegevens wijzigen", een aantal wijzigingen zelf doorvoeren. 

Alle leden hebben een account op de site en toegang tot de Club Assistent App.  Dit is ook erg belangrijk voor proeflessers, omdat er actuele lesinformatie op gezet wordt, bijv bij onvoorziene uitval van een les.

Ook kan je je afmelden voor een les via de app.

Via onze website heb je toegang tot je eigen gegevens in ons systeem (je 'MyClub account'), kun je je o.a. aanmelden of afmelden voor lessen, en blijf je op de hoogte van wijzigingen in de les,  het nieuws en de activiteiten.

Op  www.elistha.nl/app kun je de Club Assistent app downloaden. Hiermee heb je toegang tot de website, maar ook tot andere functies zoals hiervoor genoemd. Het wachtwoord wat gevraagd wordt is hetzelfde als dat wat je via onderstaande link hebt aangemaakt of nog moet aanmaken. Mocht je nog geen wachtwoord hebben gemaakt voor jouw account of ben je jouw wachtwoord vergeten? Dan kun je via de knop 'Nieuw wachtwoord instellen' een link laten sturen naar jouw e-mailadres om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit e-mailadres moet dan wel bij jou als lid bekend zijn bij de vereniging.

Controleer, als je de mail niet ziet binnenkomen, ook even of de mail niet in jouw spam is terecht gekomen. Heb je ook daar niks ontvangen, neem dan contact op met de club om samen met hen te controleren of daar wel het juiste e-mailadres geregistreerd staat.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weggeklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geinstalleerd worden en na enkele seconde aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

Voor iOS / iPadOS, klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm.

Als je bent ingelogd als lid op de site, kan je via "mijn gegevens wijzigen", een aantal wijzigingen zelf doorvoeren. 
De contributie wordt maandelijks acheraf geïncasseerd, rond de 25e van de maand. De jaarcontributie is verdeeld over 12 maanden, dus er is elke maand contributie verschuldigd.
De opzegtermijn is 2 maanden, en dan per einde maand. Wilt u bijvoorbeeld per 1 juli opzeggen, dan moet de opzegging voor 1 mei zijn opgezegd. De automatische incasso stopt zodra de einddatum van het lidmaatschap is geweest. Deze datum staat in de bevestiging van opzegging.
De lessen in de schoolvakanties gaan niet door voor de recreantengroepen. Bij selectiegroepen kan dit wel doorgaan, dit wordt door de trainer (via de app) gecommuniceerd.

Inloggen op een 2e account

Je dient voor elk kind een apart wachtwoord in te stellen door op de link te klikken in de mail die bij het kind hoort.
Bijvoorbeeld: Heb je 2 kinderen? Dan moet je 2 x een wachtwoord instellen.

 

Log in op de website voor één van de kinderen.
Voer het e-mailadres en het wachtwoord van het eerste kind in.
Vink Mij ingelogd houden na afsluiten aan.


Je bent ingelogd voor Kind 1.

Om in te loggen voor een ander kind (of account van de ouder) klik je op het pijltje naast de naam van het ingelogde account.
Voer het e-mailadres en het wachtwoord van het 2e kind in.
Vink opnieuw Mij ingelogd houden na afsluiten aan en klik op de knop "Login".
Je bent nu ook ingelogd met het 2e account.

 

Stuur een mailtje naar de ledenadministratie, en de link voor een wachtwoord wordt verstuurd naar het bij ons bekende mailadres, of:
ga naar www.elistha.nl/app. 

Het wachtwoord wat gevraagd wordt is hetzelfde als dat wat je via onderstaande link hebt aangemaakt of nog moet aanmaken. Mocht je nog geen wachtwoord hebben gemaakt voor jouw account of ben je jouw wachtwoord vergeten? Dan kun je via de knop 'Nieuw wachtwoord instellen' een link laten sturen naar jouw e-mailadres om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit e-mailadres moet dan wel bij jou als lid bekend zijn bij de vereniging.

Controleer, als je de mail niet ziet binnenkomen, ook even of de mail niet in jouw spam is terecht gekomen. Heb je ook daar niks ontvangen, neem dan contact op met de club om samen met hen te controleren of daar wel het juiste e-mailadres geregistreerd staat.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weggeklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geinstalleerd worden en na enkele seconde aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

Voor iOS / iPadOS, klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm.

Alle leden hebben een account op de site en toegang tot de Club Assistent App.  Dit is ook erg belangrijk voor proeflessers, omdat er actuele lesinformatie op gezet wordt, bijv bij onvoorziene uitval van een les.

Ook kan je je afmelden voor een les via de app.

Via onze website heb je toegang tot je eigen gegevens in ons systeem (je 'MyClub account'), kun je je o.a. aanmelden of afmelden voor lessen, en blijf je op de hoogte van wijzigingen in de les,  het nieuws en de activiteiten.

Op  www.elistha.nl/app kun je de Club Assistent app downloaden. Hiermee heb je toegang tot de website, maar ook tot andere functies zoals hiervoor genoemd. Het wachtwoord wat gevraagd wordt is hetzelfde als dat wat je via onderstaande link hebt aangemaakt of nog moet aanmaken. Mocht je nog geen wachtwoord hebben gemaakt voor jouw account of ben je jouw wachtwoord vergeten? Dan kun je via de knop 'Nieuw wachtwoord instellen' een link laten sturen naar jouw e-mailadres om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit e-mailadres moet dan wel bij jou als lid bekend zijn bij de vereniging.

Controleer, als je de mail niet ziet binnenkomen, ook even of de mail niet in jouw spam is terecht gekomen. Heb je ook daar niks ontvangen, neem dan contact op met de club om samen met hen te controleren of daar wel het juiste e-mailadres geregistreerd staat.

Android / Windows

Bij de eerste keer opstarten van de app heb je zeer waarschijnlijk een melding bovenin je scherm gekregen met de vraag om de app te installeren. Heb je deze melding weggeklikt en wil je de app alsnog installeren? Ga dan naar instellingen en klik op de knop "Installeren".
Op Android zal de app geinstalleerd worden en na enkele seconde aan je startscherm toegevoegd worden.

iOS / iPadOS

Voor iOS / iPadOS, klik op de "Installeren' knop en volg de instructie op het scherm. De app is daarna beschikbaar vanaf je startscherm.

De opzegtermijn is 2 maanden, en dan per einde maand. Wilt u bijvoorbeeld per 1 juli opzeggen, dan moet de opzegging voor 1 mei zijn opgezegd. De automatische incasso stopt zodra de einddatum van het lidmaatschap is geweest. Deze datum staat in de bevestiging van opzegging.
Opzeggen kan via het formulier op de site (onder kopje contact), als je bent ingelogd op de site via mijn gegevens wijzigen, en dan rechtsboven lidmaatschap opzeggen, of door een mail te sturen naar de ledenadministratie (ledenadministratie@elistha.nl of via contactformulier)
Afmelden voor een les kan in de app (of na inloggen op de site), de trainer ziet dan gelijk dat het kind die les niet aanwezig zal zijn. Afmeldingen via de mail worden niet altijd op tijd gelezen, het verzoek is dus om via de app/site (na inloggen) af te melden
Terug naar boven